Caut activitate

Vine frigul si cu asta posibilitatea activitatilor scade dramatic, asa ca mi-am facut o lista cu atributele necesare:

  • durata pana la, si inapoi de la, locul unde se desfasoara activitatea nu trebuie sa depaseasca 30 min in total (jumatate din durata activitatii) , oricum trebuie sa pot sa merg cu bicicleta pana acolo.
  • activitatea trebuie sa includa o componenta fizica si reward-ul atasat reusitei, oboselii, arderii de calorii. Sah, go sau biliard ies din discutie.
  • trebuie sa fie dinamica. Sala iese din discutie.
  • trebuie sa poata fi efectuata minim de 2-3 ori pe saptamana.
  • trebuie sa necesite cat mai putine dependinte (contact cu autoritati, mesteri, service, echipamente, certificari, etc.)
  • nu trebuie sa depinda de prieteni care fac aceiasi activitate. Trebuie sa poata fi solitara dar si de grup.
  • trebuie sa se desfasoare intr-un mediu care nu solicita termic genunchii
  • trebuie sa poata fi facut de test macar o data

Sugestii?

4 Responses

  1. Nu pot sa ma abtin: htp://www.attractionclub.ro/ro/ :))

  2. Pai activitatea mea preferată atunci când e frig e mersul în jurul blocului. E eficientă și din punctul de vedere al consumului de calorii și al timpului, pentru că dureaza atât cât vrei tu, în limita jumătății de oră prestabilite, și, depinzând de viteza pe metru, poți arde un număr bun de calorii. Avantajul cel mai mare e că ești mereu aproape de casă. Din păcate nu îndeplinește toate condițiile pe care le-ai enumerat (adică mersul cu bicicleta, care este opus mersului pe jos, prin simplul fapt ca nu le poți face pe amândoua odată), așa că nu știu dacă soluția asta e validă.

    Concluzia mea e că Andrei a avut o soluție mai bună decât mine. Dar și asta depinde de viteză și de distanță.

    :DDDDD

  3. Trekking montan, prin zapada (atentie la golul montan si zonele expuse, ar fi bine sa nu te aventurezi pana acolo) au ba, face minuni la arsul caloriilor. Dupa 2-3 sambete/duminici petrecute in acest mod, vei fi altul din punct de vedere tonus. Atentie insa sa fie la rand, sau cu maxim o saptamana pauza intre ele, altfel se pierde efectul.

Leave a Reply

*